Підготовка до заточки. Перший етап.

Цей ніж в мене в роботі вже вчетверте або впяте і кожен раз період його відсутності все зростає і зростає, а ніж повертається на правку-заточку все меньш скаліченим. Люкс просто!

Минулого разу його було фінішовано на 60 гр. При огляді в цей раз було помічено парочку точкових заминів і нормального характеру затуплення. І це при тому, що ним не ріжуть, а труть тверді матеріали по роботі. Дуже тішуся з того.

Перша процедура - забрати дефектний шар металу на глибину найглибшого замину. Виконано на середньомякому бруску КК М7. Блік на тому місці де має бути кромка достатньо жирний - треба шліфонути підводи не виходячи на кромку. Тим самим каменем то зроблено. Ширина плоскої фаски на місці кромки меньше товщини волосся.



Стан обдирочної фаски з великим і меньшим збільшенням. В кадр намагався втиснути те саме місце. Без збільшення підвод виглядає матовим. Висота підводу 1 мм приблизно. Кут обдирки складає під 25-30 градусів.



Інший бік. Світло так падає, що видно туповину на місці кромки.


А оце таки заворот у прикореневій частині клинка з правого його боку. Крепко постарався хазяїн, майже переборщив. Я з того приводу не переживаю, ще заточка і фініш попереду, а вони то все закриють.


Власне вчора за перший тайм Баварії та Потро я підготував під заточку 3 невеличкі клинки, які були в мене до того в роботі. З новоприбулими я б парився не меньше двох годин.

Немає коментарів:

Дописати коментар