Хо-хо, мікроскоп проти ножа! 1:0

Іноді доводиться точити невідомо що і дивуватися результатам. Так цього разу привезли мені 4 майже однакових ножа. Судячи з усього роблені одним майстром з однієї сталі з однаковими, ну майже, держаками, однаковими низькими увігнутими спусками та однаковою деемтешною заточкою. Всі мали заусенець у прикореневій частині загорнутий праворуч. Як не дивно слідів "мисливських забав" на ножах мені не вдалося виявити - просто підуставші ножички. Трошки потемніли від оксидування, але так щоб аж корозії, я на них не побачив. Дуже жваво обдираються КК бруском і не беруться ОА. Я навіть почав думати про Х12МФ, але я не впевнений - клейм на них нема.

P.S. від 02.05.2015. Як виявилося ці ножі ще навіть у роботі не були, такими вони вийшли з рук виробника. Бля, що це за хуйня?

Точнув як звичайно - обдирка, шліфовка, глянцювання та фініш. Ножики явно мисливські, геть тонкий фініш на таких - не в коня корм. Закінчив тримікронним КК на 60 градусів і зачистив можливі артефакти на склянопаперовому притирі з червоним діалюксом, розведеним маслом.

Фоток не робив, не додумався, а от мікроскопом познімав відео. Незручна ця штука для зйомок таких речей - то фокус зібється, то кромка вилізе з поля зору отже доводиться притискати пластиковий стакан пристрою до препарату. На цей раз я його притиснув дуже сильно.

Це ж не нормально, бляха муха, чи нормально?




Немає коментарів:

Дописати коментар