Fake CS Ti Lite

Потрапила до мене на реанімацію репліка КС тілайт 4". Ніс обломаний, ногами точений, брудний і негарний клин та й ніж вцілому теж не залишив приємних вражень. Таких колдстілів в мене ще не було, і я почав вивчати деталі. Перше, що вразило - зерно на зламі носа.


Здалося мене дуже крупним.


Якось не дуже акуратно розклепаний шпеньок.


Напис колдстіл заміть тілайт


Якийсь не такий фініш спусків та й взагалі площи




 Хтось його таки точив


Зверніть увагу на ребро зходження спусків і фальшлеза



Ну радіусний захід вдався, да.


Опчєм ось перероблений і поки незаточений .






Точиться дуже легко. Зважаючи на суттєву відсутність "мяся" я обрав для формування підводів тонку індію. Дуже легко вона його брала. Так AUS-8 колдстілівську індія не бере.

Немає коментарів:

Дописати коментар