Грандвей, бля.

Я знав, що не всі ножі китайського виготовлення є хорошими (ну це я так, що б нікого не образити, бо, наприклад Ганзо і Санренму мені сподобалися), але що існує настільки непотрібне, я не підозрював, хоча і не здивований.

Отже дали мені ножа на заточку, Grand Way... Подарунок, просили віднестися по-людськи, ніби я  коли небудь ножів відносився тяпляпно. Ніж з самого початку не викликав ніякого захвату - страшко, накладки усушені та гуляють на зтяжках, дерево на накладках певно якийсь розламаний ящик. А підводи які - це просто жах! При зведенні в 0.7-1.0 мм протягом РК правий підвід відпочатку був висотою приблизно 1-1,5 мм, а лівий - 0,2-0,3, тобто кути заточки були настільки різними, що людина попрацювавши на правій стороні ножа, перейшла на ліву і просто чесала ребро підводу не потрапляючі на ріжучу. Жуть коротше кажучи.

Я не робив фоток цієї красоти, бо на ніч таке дивитися не можна, і почав собі виводити підводи.
Вивів алмазом як і завжди, не втримався і алмазом виліз на РК та зробив заусенця. І тут почалося найцікавіше - попробувавши нігтем того заусенця я одвалив кусок ріжучої!!!
Я в шоці. Оце я зфотографував, я просто не міг втриматися, хєр з ним з тим спокійним сном.










Щось продовжувати точити його мені перехотілося  :))

Немає коментарів:

Дописати коментар