Заточка по відблисках.

Щось я 12 травня 2013 року псіханув і вирішив поточити свою Санренму. Не те щоб вона була тупа, але після свят побувала і в тарілці і в мангалі і де тільки її не носило і взагалі - псіханув. тим більше хочу поділитися з товарищами своїм досвідом. Була на газах тема про заточку по бліках, я дуже проникся і, дякуючи старшим товарищам почав практикувати. Спочатку було все гуд, потім закинув, потім зробив точилку і подумав, що вже всьо - я крут. Фіг там - тільки віддтоді почали вилазити бока, про існування яких я і не здогадувався. Почав точити вручну за методом Дмитровича (світла голова і глиба, просто монументальний дядько). Потім купив мєлкоскоп і перестав спати.

Отже як я точу зараз? Точу як і всі - каміння на столі, ніж у руках. Точу проходами: до грудей - один прохід, повздовж грудей - другий прохід. Що це дає? Це дає візуальний контроль за тим, що відбувається на підводах.

Я поки що тільки на початку шляху і бачу тільки те, що можу осягнути, але я знаю, що і вам це може згодитися. Насправді - це як в дитинстві навчитися бачити стовбчик ртутного термометра.

Замалював підводи маркером, бо починаю з середнього камінчика, риску від якого неозброєним оком погано бачу:



Проточив в одному напрямку по зафарбованому і почав класти риску поперек.

При певному освітленні те, що проточено виглядає так:


Гарненько видно участок, де не я не вийшов на ріжучу:



Вийшов на ріжучу кругом, перейшов на інший бік. Проточив фломастер, і почав класти риску в зворотній бік. Ось видно як від кінчика до кореня прохожу:



Дійшов до кореня і тут, мені здається, в мене вийшла класна фотка. Чорне - це риски, які я роблю зараз, білі - попередній прохід:


От, власне, і вся наука. І всього то треба гарне освітлення і трошки практики. Все інше - заусєнци та їх виведення, то як і завжди:



Більше фоток більшого розміру тут:

https://plus.google.com/photos/108191370158415769470/albums/5877044990146679489

Ну і відео самих рухів. З тих пір пройшов вже рік і я, звичайно, працюю не так затягнуто, але принцип той же.


Немає коментарів:

Дописати коментар