Камінці.


Основне каміння, що використовується для зняття м'яса -це Нортонівські Кристалон та Індія у 8ми дюймовому виконанні. Вони весело жеруть будь-яке залзо і поки не просяться на вирівнювання, хоча відчуваю, що скоро прийде пора їх рівняти. Дуже тішуся з тих цеглин і навіть фотку індії десь робив на фоні якогось ножика. Але лінь шукати.

Потім, зазвичай іде невеличкий суехіро. Іноді яма між файном нортона та 1000 суехіро відчутна і забирати попередні риски доводиться довгувато, але цей суехіро мені теж дуже подобається, після 3000 можна вже нічого і не робити, а залишати і так - заточка виходить гладенька на вигляд, але страшенно чіплюча, що для кухні дуже гарно.

Ось цей камінчик:



Також є хард арканзас:


Він в мене вже більше як півроку, але я поки не зрозумів подобається він мені чи ні. Якийсь дивний камінь, а може я просто його не так використовую, не знаю.

Китайський КК 1000:


Про нього можна почитати тут:

http://knifeclub.com.ua/forum/viewtopic.php?f=44&t=36175



Є ще парочка сланців, яшма, мікрокварцит, тонка кераміка, якісь природні камені, назв яких не знаю і які так і не фотографував. Тепер, певно, доведеться.

Сланець, але який - не маю й гадки:







Немає коментарів:

Дописати коментар