Чібенза.

Принесли мені вже до мене точену на ланскі китаську себензу. ріжуча була вся в дирках, але я не подивився чи то загнуто було, чи дійсно дирки просто зафотав і почав точити. Попередній заточник не зміг справитися з особливостями ланскі і через шпеньок не проточив корінь клина і завалив крепко носа. Це додало мені додаткового гемору. Начебто нічого складного, але вже при вирівнюванні підводів на клоні аапексу повилазили страшні і неприємні речі.



Таке якесь, недбале.

Точнув закінчивши на 7 мкм КК бруску і перейшов на притир (мікрокварцит) з алмазною пастою 1/0. Розумію що зарано, але вже дуууже мені хотілося завершити то діло швидше.

Трошки полірнув підвода (не дуже вийшло, воно і ясно) і підняв кута, щоб вийти на кромку. Вишов, помив руки-каміння-ножа, перейшов на яшму з маслом.

Перевірив - норм, заусенця нема, вихід на РК є, гуд. Пішов різать бруска. Пара разів поперек волокон, тихий дзинь і якийсь дивний звук під підводом.

Раз дирка на прямому участку РК.


Два дирка перед попередньою, ближче до носа.


Весела дирка.


Щось не дуже мені сподобався результат вчорашніх спроб. Після перешліфовки підводів для усунення зколів (муторна хрєнь через те, що його точили на ланскі і в кут тепер попасти - це як дивитися на світ догори дригом) я погрався з суспензією суехіро 3000 на твердому природному камені з низькими абразивними властивостями. Результат мені сподобався - чиста гарна поверхня. А от при виході на кромку вже чистим кварцитом, а потім і яшмою вийшла повна лажа. Край почав тріскати по всій довжині. Спочатку здавалося, що то є заусенець. Я зменьшив тиск наскільки можливо, але заусенець не зникав. Харкнувши на все був зробив по декілька проходів на шкірі з залишками ГОІ. Шкіра на твердому бруску, теж достатньо тверда. Зколи, чи то заусенець, було злизано. В результаті є невеличкий завал кромки, і подекуди таки видно дирки. Ріже посередньо, волосся з руки бриє, папір ріже. Деревяшку я щось боюся пиляти.


Мо ще щось спробувати?

Немає коментарів:

Дописати коментар