Майстер невідомий.

Отримав на заточку ножичка, яким щось там на полюванні розробляли і він затупився.
Ріжуча являє собою поверхню Місяця - вся, починаючи з робочої ділянки, в ямах.  Я так і не визначився яка з тих ям більша. Що характерно - на зколах я не всюди побачив сліди вигинання металу (пластична деформація?). На мій погляд ножика перекалено і пускати його в роботу ніззя.

Слайди здалеку:

















Макрослайди:











Власне вчора ввечорі сів і поточив трошки ножиків, серед яких був і цей. Зважаючи на те, що воно ризикує посипатися, я почав з тонкої індії. Як не дивно, але фаску вдалося зробити дуже швидко. Після індії перейшов на КК брусок зернистістю М5, позбувся заусенця вихажуванням і трошки довів мікрокварцитним бруском з крапелькою масла. Не хотів його фінішувати краще, адже вважав, що то для нього забагато честі і пішов курити - різати. На диво сухий сосновий брусок поперек волокон різався зі свистом, з таким сухим звуком, що я подумав що зараз буде ріжучій йок. А ні, нічого страшного з нею не сталося, викришування я помітив тільки одне, та й то я не впевнений, чи це від сосни чи це від піхов костяних - якось дивно воно, проти різу повернуто. 


Що було: 


Що стало: 


Що було: 


Що стало: 


Немає коментарів:

Дописати коментар