Opinel Inox. Couteau d'office.

Від свого друга неочікувано отримав невеличкого французіка у подарунок. Яка ж цаца - тоненький, чистенький, простенький як дверцята, люкс просто! Заточка з заводу грубувата, але зубата і чіплюча - те, що треба для використання на кухні. Грінд не дуже рівномірний, на лівому боку виїло невеличку яму, через те заводська кромка вийшла невеличкою рекурвою.

Попрацював ножик у мене з місяць, пару разів правився, а останній раз я його просто чухнув на якомусь бруску і віддав у користання. Вчора вирішив вирівняти лінію ріжучої і на грубому бруску хромтитаністого електрокорунду (92А) зернистітю 160 мкм зніс за хвилини 3 пятку, вирівнявши тим самим яму з пузом. Ну і потім нарізав підвод і зніс, наскільки бачив і відчував заусенця тим же камінчиком. Результат, увага, - газєтьонку ріже з вивертами, волосся на руці бриє, серветку кухонну пластає, дерево стружить, після дерева зміна поведінки мінімальна!!! І це при тому, що сталь на ножичку простенька, ніяких дурних роквелів нема! Оце ідеальний кухонний ніж для жінки, оце французам респект! А у палець як він мені поліз - ух! Тільки після того, як кров на стіл полилася я ваву помітив.

Фотки:






І невеличке кіно з субтитрами.


Загалом тему з пластанням паперу, бриттям волосся на руці і різом серветки я для себе трошечки починаю розуміти. Основними параметрами для цього є: тонке зведення, зуби і більш-меньш однорідна кромка. Ані сталь, ані клас чистоти підводу на це не впливають.

Немає коментарів:

Дописати коментар