Spyderco Manix 2 Lightweight CTS BD1. Трошки підтягнув під себе

Отримав отакий ножик 

Чудовий в усіх відношеннях ніж: і легкий, і міцний, і зручний, і замок там, і фірмА - всьо гуд і зашибісь.



Заточка, звичайно, заводська: гріндер і колесо, що в результаті дають стоячий заусенець, або окремі зуби, що потім виминаються набік.  Ось, на нижньому фото видно що там ріже )), ніж з коробки.


Кут формування підводів і сам їхній фініш в мене не викликав негативу. Я вирішив просто знести заводські соплі і зробити нормальний, дядьківський, мікропідвод. Навіть на 70 градусів.
Звичайно ніхто його до секунди не рахував, але десь в районі 60-70 градусів.

Вийшло, на мій погляд, непогано, але є в мене відчуття, що частково підтверджується і фотами, що найменьші сліди заусенця я не забрав. Нічого, допрацюю цей момент. Все одно воно ріже як дурне.

Декілька фото:






Це вже закінчений варіант. На макро зловити мікропідвод мені не вдалося.



І парочка мультиків та відео.




Немає коментарів:

Дописати коментар