Ще один Viking NoWay

Привезли мені підубитого ножика. Думав нашвидкоруч заточу і віддам, а не вийшло. Якось не пішла заточка на машинці, тому вирішено було точнути його вручну.

На це не пішло багато часу. Використав грубу та тонку індію. Китайського 1000 КК, чисту кераміку. На тому етапі ніж мав дуже агресивний різ. Взагалі в мене склалося таке враження, що нормальні люди такі ножі вище 50 мікрон і зняття заусенця не доводять - це найвища точка в якій ніж має просто дурний різ. Проведення по долоні може просто її  розвалити. Але ж треба зробити гарно. Я не став морочитися зі збереженням гостроти і після чорнової поліровки пробігся твердим мусліновим кругом з зеленою пастою по підводах. Після чого за допомоги рамки та мікрокварциту оформив вихід на ріжучу. Довше за все я мучався з заусенцем. Домучив обклеївши скельце малярним скотчем та рухами від ріжучої повідривав, мені здається, його залишки.

В результаті різ став не настільки агресивним, але серветку надрізає, стружіння дерева не впливає на стан ріжучої. Всьо.


Після соснового бруска ножик протестовано на волоссі з башки


Update 06.02.2015

Закину пару фоток страшка.




Немає коментарів:

Дописати коментар