Припинив переживати.

Я остаточно припинив переживати і полірую підводи перед фінальною заточкою. Дякувати Дмитровичу, він розвіяв останні мої сумніви і тепер я знущаюся над підводом як хочу, але виключно ДО фінальних стадій - формування фінішного підводу і доводки.

Давно в мене лежить ножик, за який я не брався, а тут щось мені поперло зробити його за один вечір. Підводи було сформовано чимось грубим і я думав їх так і залишити і просто сформувати заточний підвод і фінішувати його ж.

Але не так сталося, як я хотів. Десь промазав, десь завалив і врешті підвод перестав мені подобатися - став граненим, нерівномірноблискучим на світлі, мав з одного боку одні хиби, з другого інші, ніби робили різні люди в різній стадії спяніння.

Власне сама робота розтягнулася на три вечори:

1 - перешліфовка підводів і тут я трохи газанув і перешліфовувати сів з М5. В результаті стомився прибирати грубу риску та так і покинув.

2. Ельбор 1/0 на керамічному притирі. Блиск є, однородності немає. Тонкий сланець невідомого розливу. Блиску нема, підвод мутний не дуже однорідний, не подобається. Невідомого розливу АРК. Вже краще, подобається більше. В мікроскоп бачу сип. Не візьмуся пояснювати що це, але бачив неоднократно і в себе і в інших.

3. Поліровка на мусліновому, середньої жортскості кругу з зеленим діалюксом.

Всьо. Сьогодні ввечорі фінішний підвод і фініш.

Фото станом на тепер:

Лівий підвод. Гарно видно вирви ті лінзу. Лінза зараз є на тому місці, де буде фінішний підвод. Ось тому я і не переживаю.


Трошки інше освітлення, правий підвод. Видно вирви та "камінці". Так саме присутня лінза. І я знов, бляхамуха, не переживаю! Доречі "чьолка" нагорі підводу - це лінь моя і поганий зір.


Мульт.



Ну і де та лінза?



Ну і забираючи волосину з під мікроскопу зняв з нею стружечку.


Немає коментарів:

Дописати коментар