Нічого святого

Отримав ніж на ремонт. Погодився. Клеймо майстра здалося чимось знайомим і я звернувся до одного зі знайомих київський ножових майстрів, якого поважаю і з яким заочно знайомий достатньо давно. Судячи з ініціалів на клеймі я подумав, що то його творіння, тим більше, що такий витончений стиль, відсутність прикрас та інших кабанячих голів, вказували на щось... гм... не середнього пошибу майстра. Власне ось яке клеймо я дав на опізнання:


Поки очікував на відповідь пофотав мікроскопом стан кромки ножа. Носика обламаного не зняв, сфотаю нормальною камерою.


Пітінгова корозія на підводах.


Те ж місце тільки ближче


 Окрема діляночка з диркою


 Наслідки народної мисливської забави



Те саме з більшим зумом



На відстані в 1,5 см від першої ями


Декілька загальних фото:












Вчора, 03.01, сів зточувати ріжучу. Намучався так, що тільки почав ввечорі формувати підводи з однієї сторони, потягнуло мене випить пива. Всьо, робота поки на тому завершена. 



05.01.2014 продовжив стиснувши зуби. Дійшов до 3000 японця - воно вже було страшно гостре. Перейшов на яшму з ельобором 1/0. Підпорірнув підводи і вирішив чистою яшмою пригладити білякромкову зону. Руки помив не так ретельно як завжди - стомився, та й пів на дванадцяту ночі вже. 

Ось результат нехтування чистотою: 


Від того ШКРАБа мені весь сон злетів. Треба буде вернутися на 3000. 

Те, на що сі воно перетвориоло:








Немає коментарів:

Дописати коментар