Ganzo 704 ремонт після ремонту

Один з моїх знайомих притягнув на переточку свого конячку в жалюгідному стані, хоча коли він мені сказав, що то він такий після участі в домашньому ремонті, то мав би я шляпу, то зняв би не задумуючись.

Загальний вигляд героя:


Травми:




Класно видно заворот кромки, просто хрестоматійна картинка:


Не варто казати, що почав я з найгрубішого каменя (Кристалон). Довго возюкався на китайському КК зернистітю 1000 грт, потім перейшов на 7 мікронний КК камінчик радянського виробництва, потім 3000 суехіро і потім, що б забрати сельодочний блиск з підводів пошоркав на суспензії чорного сланця, а по тому і на чистому сланці. Доводка виконувалася на тому ж сланці + тех. яшма.

В результаті ножик задовільно стружить волосся,  намагається цим конячим зведенням заглибитися в паперову серветку і нічогенько так собі виглядає:






Але все одно мені не йметься і подавай мені мікроскопи і всю фігню. Налаштував, вимкнув кругову підсвітку і отут мені стало трошки ніяково. На самій ріжучій видно блискучу полоску. Цю полоску я вже в деталях розгледіти не можу, і очі не ті і мікроскоп того не дозволяє, але чуйка в мене, що то або незнятий заусенець геть мікро, або таки результат доводки на яшмі.

Фотки робив поступово затуляючи рукою світло з вікна, що б було трошки живіше і зрозуміліше:









Для перевірки чи то заусенець чи ні вирішив на перекурі постругати гілляку, на вулиці є пара дубчиків горіхових сухих. Вийшов, постружив і від себе, і на себе, і на розрив на грудях на палці і під, власне працював обома підводами. З метрової палки у великий палець товжиною збобрував сантиметрів 30. Гарно ріже, навіть своїм отим конячим зведенням при такій ступіні гостроти, лізе в дерево непогано.

Після того почистив ножика і зробив мікроскопом ще парочку фото за тим же принципом:
















Після стружіння, ніж волосся не стружить але з голови хапає нормально. Якість різу волосся на руках не змінилася.

Блискуча нитка залишилася. Невже це доведена яшмою кромка? Ну не може ж на ганзі 704 бути настільки стійкий заусенец?

Немає коментарів:

Дописати коментар