Bevel Punk Rock

Так би і перебував  у приємній ігнорації того, що я не переступив перші граблі заточки - утримання кута. Власне вчора я полірував підвод після його виведення на приспособі. Виведення закінчив на М5. Почистити від рисок було вирішено на 3000 японці. І тут я зрозумів що щось не так.

Під неприємно відвертим освітленням картина наступна: якщо правий підвід ще так сяк, зважаючи на темну пору доби та відсутність нормального освітлення, в мене вийшов не блювотно, то от над технікою роботи над лівим підводом ще працювати і працювати.

Перша фота не дуже чесна - світло падає не під тим кутом, можна навіть сказати "осьбляякийручнийконвекс":


Але при "правильному" освітленні елктронний дрібноскоп вивалив назовні  два ребра - над і під тим місцем, де я намагався забрати одне, посаджене перед тим ребро, яке розгледів в 6Х лупу з підсвіткою.


І це ще нічо, тут висота підводу складає до 1,5  мм, і можна ще більш-меньш контролювати процес. А наступний ніж мав 0,7-0,8 мм висоту підводу. Ось де жесть!


Середню ділянку просто тупо не зачіпив.

Update 31.01.2015.

Нажаль попрактивуватися в утриманні кута вручну не вдалося. Вчора мусив швидко закінчити верхнього, CS CODE 4. Мусліновий твердий круг 120 мм., оберти 1350 на хв. і зелений Діалюкс вирішують проблеми кривих рук. Досягнення гостроти відбулося завдяки рамці, сірчаний Atlantic 1200, мікрокварцит та яшма.

Картинка:


Що це за висипка на підводі я поки не розумію. Але блищіть, падлюка, і ріже гарно.

Немає коментарів:

Дописати коментар