Вашита та транс

Нещодавно один з колег запропонував мені спробувати наявні в нього стареньку вашиту та новоробний транс-малютку від Дансів.

Отримав я камінчики і щось ходив, довго нічого не траплялося під руки, аж раптом привезли мені двійко ножиків на заточку. Один з них - простенькострашненький Кизляр Глухар було вирішено поточити.

З дефектів на кромці замини, навіть не замини а дооовгі такі завороти направо. Я довго думав від чого таке буває, адже у правши завороти такі були б природніми "на ліво". Нічого не придумав а запитав у досвідчених дядь. Ті дяді сказали, що таке трапляється, коли вандали відділяють голову звіра встромляючи ножа між позвонки і крутячи його там як викрутку. Ну да, схоже на те.

Як же ж мені сподобалася вашита... ух. Після М40 КК це було просто казково. Я ніколи так не прихуївав від відчуття різу. Не знаю, що там за сталь на Кизлярі, але вашита йому наробила гарну причьоску. Часу то зайняло хвилин 5-10.




Довести трансом в мене, як виявилося не вдалося до кінця і, можливо як десь на кромку ним і не вийшов. Буду пробувати ще і шукатиму собі вашиту.


Немає коментарів:

Дописати коментар