На кухню

Купив якось на одному з ножових форумів за смішні гроші обвалочного ножа. Два навіть. З прицілом на майбутнє зробити з них щось корисне я помістив їх у довгий ящик, дочекався народження доньки, поки вона виросте трошки і от, півтора року потому, в мене випав вихідний понеділок. Вдома нікого нема, на вулиці тиша і спокій, в підвалі. де стоїть мій мінігріндер, темрява і суцільна нірвана.

Похапцем зробив розмітку і побіг до своєї машинерії:



Відпиляв зайве болгарочним кругом, що його примостирив до двигуна, трошки на грінері оконтурив, переждав двірників, що вернулися з роботи і поскладали свої віники і совки і почав робити спуски. Ось начорно що вийшло:


Сподіваюся це не стрічка б'є, а в мене ще навичок нема - таке паскудне рікасо виходить з лівої руки, що хоч плач.


З правої краще, але теж не айс:






Вихід на рікасо - це, судячи з усього буде больною темою, але тут ще є де погратися, тому я не дуже сумую:



Якщо наберуся сміливості, продовжу згодом.

Немає коментарів:

Дописати коментар