Гордий НЕРЖ

Колега по роботі, з яким ми в неробочий час можемо спілкуватися за келихом пива або рюмкою не пива, якось приніс ножика з проханням привести його до пуття.

Я пощадив себе і не став фотографувати стан в якому цей ножик перебував після "заточки" його на точилі. Скажу просто: заточне фаску було розмазано по всьому спуску з нерівномірністю, достойною бичка з проблемою сечового міхура. Денеде заточну фаску було створено як окрему, автономну, область на полірованих (бля) спусках.

Власне це мій перший, ну може другий досвід регрінду.

Початок:





Ну да, трошки виліз на рікасо, трошки підпалив йому кореня і носика, але, вцілому, здаєть мені, вийшло непогано. Особливо сторона, де мені було зручніше його тримати - ліва.

Шнангенциркулем проведено лінію до якої я його зточу.

Зточив спочатку на камені, потім терпугом:




Сталька, доречі, поки показує себе дуже і дуже, вєсьма і вєсьма.
Тепер буду вручну його шліфувати. Ура.

Немає коментарів:

Дописати коментар