Ноу нейм маркет найв

Разом з двома іншими ножами до мене потрапило чудо вітчизняного ножопрому родом зі сходу. Дуже схоже на вироби Супутника, але я не впевнений. То, певно, філейний ніж, але підвод у майже півтора міліметра заставляє сумніватися в тому, та й в усьому іншому.

Сталь мені невідома, нержа точно, мяка точно теж. Кристалон від неї перетворюється на болото так, що неможливо точити - не видно ні фіга.

Потрапив до мене з заводською заточкою і післяродовою травмою. Я не став розпитувати в хазяїна звідки це взялося, але мені здається, що це воно - десь на відкритті полювання мисливці лупилися по деснах, тьху, РК у РК. Наш субєкт програв ))).






Заводський підвод було знесено напільніком, напільніком його ж було наведено. Пісдя цього  КК брусками на воді було шліфовано аж до 7 мкм, а потім полірнуто діалюксом.








На останніх фото хотів зловити кечі на спусках, але мені то не дуже вдалося.



Немає коментарів:

Дописати коментар